پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181789
دولت نمي خواهد دليل تاخير در واريز يارانه نقدي را اعلام کند؟
تاریخ انتشار : 1394/03/23 21:26:09
نمایش : 1389
طبق سنوات ماه‌هاي اخير يارانه نقدي 45 هزار و 500 توماني بيست و دوم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واريز مي‌شد اما امروز 23 خرداد ماه است و هنوز هم خبري از واريز يارانه ها نيست!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از آناج، طبق سنوات ماه‌هاي اخير يارانه نقدي 45 هزار و 500 توماني بيست و دوم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واريز مي‌شد اما امروز 23 خرداد ماه است و هنوز هم خبري از واريز يارانه ها نيست!

اين عدم پرداخت به موقع از ماه گذشته کليد خورده است و ارديبهشت ماه سال جاري نيز پرداخت يارانه ها با تاخير 48 ساعته به حساب يارانه بگيرها واريز شد.

اين تاخير در حالي در ماه گذشته و اين ماه به وقوع پيوسته است که هنوز هيچ اطلاعيه و خبري در اين خصوص در سايت سازمان هدفمندسازي يارانه ها درج نشده و مسوولين هيچ توضيحي براي مردم بابت اين تاخير اعلام نکرده اند.

به نظر مي رسد تاخير در پرداخت يارانه ها بر حواشي موجود در اين زمينه بيافزايد و اين موضوع ناخودآگاه به حذف يارانه تعدادي از خانواده هاي پردرآمد ربط داده شود.

البته در دولت گذشته نيز تاخير در پرداخت يارانه ها اينگونه عنوان شده بود که با توجه به اين که بانک ها در اواخر ماه پرداخت هاي زيادي دارند و به طور مثال پرداخت حقوق ها توسط بانک ها در اواخر ماه صورت مي گيرد به همين دليل پرداخت يارانه ها با چند روز تاخير انجام مي شود تا بانک ها بتوانند راحت تر در اين زمينه عمل کنند.

اکنون مشخص نيست دليل دولت يازدهم مبني بر علت تاخير در واريز يارانه ها چه مي باشد و اين موضوع بايد هر چه سريعتر توسط مسوولين دولتي شفاف سازي شود.

گفتني است؛ دولت طبق تبصره 20 قانون بودجه موظف به شناسايي اقشار پردرآمد و حذف يارانه 6 ميليون نفر بوده و اينکه يارانه نقدي را به خانوارهاي نيازمند واقعي پرداخت کند.

پيش از اين نيز مسئولان عنوان کردند همه درآمد اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها صرف پرداخت يارانه نقدي مي‌شود و دولت براي جبران آن با کسري منابع 6 تا 7 هزار ميليارد توماني روبرو است.

به نظر مي رسد امشب هم شاهد واريز يارانه 45 هزار و 500 توماني دولت نباشيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html